فضای حاکم بر کشور تلاش و خدمت به محرومان است

قناعت گفت: امروز فضای کار،کوشش، تلاش و خدمت به مردم و محرومان در کشور ایجاد شده است و نهادهای انقلابی نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(10 اسفند) در مراسم کلنگ زنی احداث 20 هزار واحد مسکونی محرومان که با حضور رئیس بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مستضعفان در روستای نوغاب شهرستان درمیان خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز فضای کار، کوشش، تلاش و خدمت به مردم و محرومان در کشور ایجاد شده است و نهادهای انقلابی نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارند.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نگاه ویژه ای به مناطق محروم کشور و خراسان جنوبی دارد، گفت: امروز قرار است 20 هزار واحد مسکن محرومان را به شکل سراسری و ملی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: اینکه می بینیم بنیاد مستضعفان منطقه محروم درمیان از خراسان جنوبی را به عنوان منطقه هدف برای کلنگ زنی این مراسم انتخاب می کند جای تشکر و تقدیر دارد.

 

قناعت با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یک استان محروم است، گفت: سهمیه خراسان جنوبی از 20 هزار واحد 550 واحد است که کم است و خواستاریم که یک عیدی به مردم منطقه بدهید و این سهمیه را به دو برابر افزایش دهید تا مردم استان از واحدهای مسکونی بیشتری بهره مند شوند.

 

همچنین «حسین خسروی اسفزار» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی اختصاص قیر رایگان به تمام نقاط کشور است، افزود: مشکل عمومی دهیاری ها این است که در بحث حمل و نقل قیر و تبدیل قیر به آسفالت مشکل دارند که خواستاریم بنیاد مستضعفان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه کمک کند.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموند که دست خدا با جماعت است، افزود: جمهوری اسلامی همه را با یک چشم نگاه می کند و تاکنون کم نگذاشته است، لذا امید است دلها به هم نزدیک شود تا از دین و ناموس خود در همه عرصه ها دفاع کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1152858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha