توجه به ویژگی‌های فرهنگی  زاهدان در برگزاری مناسبت‌های مذهبی ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زاهدان گفت: توجه به ویژگی‌ها و شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان زاهدان در برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مذهبی خاصه اعیاد شعبانیه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسنعلی ارجمندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زاهدان در جلسه ستاد شئونات فرهنگی در مناسبت های مذهبی که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اعیاد شعبانیه در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری تشکیل گردید، گفت: همه ادارات شهرستان بایستی به موضوع فرهنگ و برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی توجه و همکاری داشته باشند تا بتوان گام بلندی در جهت ارتقای نظام جمهوری اسلامی برداریم، زیرا فرهنگ دینی عامل بقاء و پایداری نظام مقدس  جمهوری اسلامی است.

 

 وی در ادامه افزود:  توجه به ویژگی‌ها و شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان در برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مذهبی ضروری است.

 

ارجمندی ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات  اعیاد مبعث و شعبانیه و توجه به بیان اهمیت این اعیاد برای مردم بیان داشت: دستگاه‌های متولی امر آسیب‌شناسی مناسبی از مراسمات بر اساس مراحل اجرایی آنها، برنامه ریزی، هماهنگی، سیاستگذاری،هدایت، مدیریت و نظارت ارائه نمایند.

 

 این مقام مسئول در پایان بر آذین بندی شهر  و سردرب ادارات و مشارکت هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسمات و جشن های اعیاد شعبانیه و مراسمات محوری در شهرستان زاهدان تاکید نمود.

کد خبر 1152866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha