ایمن سازی و پاکسازی کمربندی شیراز برای استقبال از مسافران نوروزی

غلامی گفت: با تشکیل کمیته ‌ای شامل نمایندگان معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز و راهداری فارس، مبادی ورودی و خروجی و کمربندی شیراز برای استقبال مطلوب از مهمانان نوروزی ایمن سازی و پاکسازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا غلامی»، امروز (سه شنبه 10 اسفند) در نشست مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز که به میزبانی معاون خدمات شهری شهرداری و مدیر کل راهداری استان فارس برگزار شد، گفت: ورودی های شهر و کمربندی شیراز اصلی ترین معابر شهر هستند که رفت و آمد روزانه زیادی از طریق آنها به انجام می رسد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) افزود: ایمن سازی ورودی ها و کمربندی برای تردد ایمن مسافرین و شهروندان و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) حائز اهمیت است و همچنین به پاکسازی و نظافت رفع  مشکلات بصری، مرمت، لکه گیری آسفالت، روکش آسفالت، نصب علائم ایمنی و رفع مشکلات روشنایی کمربندی شیراز نیز باید توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: وضعیت کمربندی شیراز با اقدامات شهرداری شیراز و سایر ارگان ها در سال های نسبت به قبل بهتر شده اما مشکلاتی همچنان وجود دارد که باید با تعامل دستگاه ها رفع شود و با عزم جدی شهرداری و راهداری باید سریع ترعملیات پاکسازی و سامان دهی کمربندی شیراز به سرانجام برسد تا محیط پاکیزه و در خور شیراز و مسافران نوروزی فراهم شود.

غلامی تاکید کرد: کمیته ‌ای شامل نمایندگان معاونت خدمات شهری   شهرداری و راهداری تشکیل شده که با تقسیم مبادی ورودی و خروجی کمربندی، وضعیت را مورد بررسی قرار می دهد و ضمن برآورد هزینه، عملیات پاکسازی و ایمن سازی، خط کشی، تامین روشنایی و ... را با هدف استقبال مطلوب از مهمانان نوروزی به انجام می رساند.

کد خبر 1152904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha