ویزیت ۱۰۰۰ نفر توسط گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی  شاهد

با پیگیری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گروه جهادی شهید آشتیانی تهران خدمات پزشکی رایگان در مناطق حاشیه نشین شهر مادوان سفلی و سپیدار ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با پیگیری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران خدمات پزشکی رایگان در مناطق حاشیه نشین شهر مادوان سفلی و سپیدار ارائه می دهند.

 

«ابوذر صناعی نیا» در این زمینه، گفت: اردوی خدمات پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی زنان و غربال گری، آموزش پزشکی(عمومی، فرد به فرد، کودکان و مصرف دارو) و سایر خدماتی که در حوزه پزشکی است با حضور پزشک متخصص در دو منطقه هدف، شهر مادوان سفلی و سپیدار برگزار می شود .

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون اردوی جهادی در مادوان سفلی مستقر شده که طبق برنامه دو روز در مادوان سفلی و یک روز در سپیدار خدمات رسانی می شود.

 

وی ادامه داد: اردوی جهادی پزشکی، خدمات آن توسط گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران، حمایت بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد احسان ستاد اجرایی در حال برگزاری است .

 

صناعی نیاد یادآور شد: امیدواریم بتوانیم طی این سه روز اکثر ساکنانی که در این مناطق محروم هستند و مشکلات پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی زنان، مشاوره عمومی و سایر دارند را ویزیت و داروی رایگان تحویل دهیم .

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیماران مراجعه کننده ویزیت می شوند و دارو دریافت می کنند، گفت: باتوجه به اینکه آزمایشاه در محل استقرار اردوی جهادی نیز راه اندازی شده، پزشکان بیماران را به ازمایشگاه ارجاع می دهند و پس از دریافت نتیجه دارو تجویز می شود .

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود هزار نفر توسط اردوی جهادی ویزیت شده و دارو دریافت کرده اند، از همکاری پزشکان و کادر اردوی جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران تقدیر و تشکر کرد .

 

کد خبر 1152914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha