بی توجهی به مکارم اخلاقی عامل اصلی مشکلات است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: بی توجهی به مکارم اخلاقی عامل اصلی مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی طی مراسمی در روستای یوسف رضا از توابع شهرستان پیشوا بمناسبت عید مبعث پیامبر اسلام گفت: مشکلاتی که امروز جوامع با آن دست به گریبانند ناشی از بی توجهی به مکارم اخلاقی میباشد که پیامبر اسلام برای آن مبعوث گردید.
وی با اشاره به فلسفه بعثت پیامبر اکرم اظهار داشت: امروز اوج پلیدی ها درآمریکاست ؛ زیرا هر اتفاقی که در گوشه و کنار دنیا به ظهور میرسد ، ناشی از همین پلیدی هاست ؛ به طور نمونه اتفاقات و جنگی که در اوکراین به راه افتاده هم ناشی از سیاست های غلط شیطان بزرگ است.
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات وین گفت: مذاکرات باید بر اساس سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند انجام شود و در عین حال حقوق به حق مردم به هیچ عنوان نباید به مذاکرات گره بخورد.

نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کم توجهی هایی که به ویژه در سالهای اخیر صورت گرفته افزود: گاهی مدیران و مسولان جهت رسیدگی به مردم در بحث عدالت بی توجهی می کنند ؛ امروز شهروندان مطالباتی دارند که آن را بیان می کنند که بحث همسان سازی حقوق و رفع تبعیض در پرداخت ها و تقسیم عادلانه قدرت و ثروت انتظارات به حقی است که مردم مطالبه می کنند.

وی با اشاره به بررسی بودجه کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بودجه ریزی گاهی با سیاست های کلی کشور مغایرت دارد و همین امر که در حال بررسی است  با ۸ هزار پیشنهاد روبروست که به نظر بنده با این شرایط اقتصاد و بودجه ریزی کشور نیاز به اصلاحات ساختاری دارد.

باید اشاره داشت ؛ جشن عید مبعث پیامبر اسلام(ص) به همت پایگاه بسیج ، شورا ، دهیاری و هیات امنای مسجد روستای یوسف رضا از توابع شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد خبر 1152943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha