ویژه برنامه «مشق محمد (ص)» در خانه خوشنویسی کهگیلویه برگزار شد + تصاویر

به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) به همت گروه خوشنویسان بلاد شاپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه «مشق محمد (ص)» در خانه خوشنویسی کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، شب گذشته به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) به همت گروه خوشنویسان بلاد شاپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه «مشق محمد (ص)» با حضور فرماندار، سرپرست شهرداری دهدشت، اعضای شورای شهر دهدشت در خانه خوشنویسی کهگیلویه برگزار شد.

 

فرماندار کهگیلویه ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: خرسندیم از اینکه امشب در این محفل نورانی حضور داریم واز نزدیک شاهد هنرنمایی شما عزیزان هنرمند و فرهیخته هستیم.

 

«سید عبدالعزیز موسوی» امشب شما عزیزان با هنر خود زیبایی این عید را دوچندان کرده اید و بر خود وظیفه می دانم که هر چه از ما بر می آید برای خدمت به این مجموعه خوب (خوشنویسان بلاد شاپور) و سایر هنرمندان این شهرستان انجام دهیم.

 

وی افزود: امیدواریم که در سایر مناسبت های مختلف از ظرفیت هنرمندان استفاده کنیم و شاهد چنین برنامه های باشکوهی باشیم.

 

فرماندار کهگیلویه در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شاهد حضور همه شما در قلعه های موفقیت باشیم.

 

شایان ذکر است ویژه برنامه مشق محمد به همت گروه خوشنویسان بلاد شاپور و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با حضور چهل هنرمند خوشنویس مجموعه خوشنویسان بلاد شاپور به مناسبت مبعث پیامبر اکرم برگزار شد.

 

 

کد خبر 1152953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha