اطعام نیازمندان به مناسبت مبعث به همت بچه های کانون الغدیر

حجت الاسلام ملکی گفت: طرح اطعام نیازمندان هم زمان با آغاز ایام البیض آغاز و در همین راستا ۲۰۰۰ پرس غذای نذری پخته و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام رضا علی متهور ملکی مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به فرارسیدن ایام مبعث رسول اکرم(ص)، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی کانون هر ساله در ایام رجبیه از روز ولادت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) تا شام مبعث رسول اکرم(ص) اهدا بسته های غذایی و غذای گرم در بین نیازمندان وبرگزاری جشن و عزاداری مناست ها می باشد.

وی افزود: امسال نیز همچون گذشته مراسم مبعث پیامبر مهربانی ها در مسجد همراه با سخنرانی حجت الاسلام اصغری و مداحی برادران شرئیان و کارپیما برگزار شد.

امام جماعت مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: به همین منظور با کمک بچه های مسجد و کانون متناسب با این ایام، مسجد تزئین و مهیای برپایی مراسم های این ایام می شود.

حجت الاسلام ملکی ابراز کرد: طرح اطعام نبوی نیز هم زمان با ایام البیض آغاز و در همین راستا ۲۰۰۰ پرس غذای نذری پخته و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: خانواده های نیازمند توسط اعضای کانون شناسایی شده اند و اطعام نذری با حفظ کرامت آنها درب منازل تحویل می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر اظهار کرد: طرح اطعام نبوی با تاسی به سیره پیامبر اکرم(ص) در دستگیری از فقرا و نیازمندان اجرا می شود.

حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: در این ایام طرح شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب هایی از زندگی و سیره آن حضرت به صورت حضوری در مسجد اجرا شد.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها بزرگداشت ایام رجبیه و ترویج فرهنگ نبوی در جامعه است.

به گزارش شبستان کانون فرهنگی هنری الغدیر از کانون های فعال در رواق همدلی می باشد که تا به امروز بیش از ۳۰ میلیارد ریال اقلام غذایی به نیازمندان با کمک خیرین اهدا نموده است.

گفتنی است کانون فهما الغدیر به آدرس شهرستان قدس سرخه حصار خیابان شهید شرئیان واقع گردیده است.

کد خبر 1152964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha