افزایش ۵۵ درصدی میزان کشف تخلفات در بشرویه

خدایی با بیان اینکه امسال در بشرویه میزان تخلفات کشف شده نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶ فقره پرونده تخلف به ارزش پنج میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در بشرویه تشکیل شده است.

«ایمان خدایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح بازرسی و نظارت به منظور پیشگیری و مقابله با گران فروشی و سایر تخلفات توسط سازمان صمت اجرا می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه با اشاره به تعداد بازرسی ها و نظارت های انجام شده در بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 411 بازرسی از اصناف مختلف شهرستان بشرویه با حضور 2 بازرس انجام شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این نظارت ها  ۵۶ فقره پرونده تخلف حاصل از بازرسی های معمولی، طرح های نظارتی وگشت های مشترک تشکیل شده و بیشتر این پرونده ها مربوط به مواد غذایی بوده است.

 

خدایی ادامه داد: این پرونده ها مربوط به مواردی از جمله عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت، گران فروشی و غیره بوده است و ارزش ریالی 56 پرونده تخلف بالغ بر پنج میلیارد و 261 میلیون ریال است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه در پایان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد بازرسی ها ۲۱درصد کاهش و میزان تخلفات کشف شده ۵۵ درصد افزایش داشته است.

 

 

کد خبر 1153022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha