دستگیری از نیازمندان با حفظ کرامت و شان انسانی آنان شکل  گیرد

شیخی زاده با اشاره به رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت حمایت گفت: خیران و نیکوکاران با حفظ کرامت و شأن انسانی نیازمندان به آنها در زمینه های مختلف کمک کنند.

«محمد رسول شیخی زاده»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  به افزایش تعداد خانواده‌های تحت حمایت نسبت به سالهای گذشته، به علت شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در جامعه اشاره کرد و گفت:  با ایجاد مراکز نیکوکاری در محل و شهرستان، رسیدگی به محرومین آسان‌تر می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود:  مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان همدان تقاضا کرد که بر اساس حس انسان‌دوستی خود از یاد محرومین غافل نباشند.

 

وی اظهار داشت: شفاف‌سازی از شعارهای کمیته امداد بوده و این نهاد مقدس با نگاه عمیق حضرت امام (ره) باهدف شناسایی و دستگیری از نیازمندان با حفظ کرامت و شأن انسانی آنان، شکل گرفت.

 

شیخی زاده در از همت بلند انسان‌های بزرگی که در این امور خیر قدم بر می‌دارند تشکر کرد و از آحاد مردم تقاضا کرد که با همبستگی و شرکت همه‌جانبه در امور خیریه و نیکوکاری بتوانند از افراد نیازمند حمایت کنند و سنت حسنه کمک به هم نوع را گسترش دهند.  

 

وی در ادامه  از رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد اجرایی شد و مددجویان باید برای بهره مندی از این امکان مشخصات کنتور خود را در سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir ثبت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد طرح رایگان شدن و یا تخفیف قبوض در سراسر استان همدان در حال پیگیری می باشد و کلیه هماهنگی ها با سه سازمان موصوف انجام گرفته است و اطلاعات افرادی که تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند احصا شده و به ادارات مربوطه ارسال گردیده است و از طرف آن سازمان ها نیز قول همکاری و لحاظ نمودن کلیه تخفیفات از ابتدای سال ۱۴۰۰ داده شده است .

 

کد خبر 1153033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha