سیستان و بلوچستان یک الگو از امت واحده اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سیستان و بلوچستان یک جزیره زیبا و یک الگو و نمونه از امت واحده اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام برومند رازیانی» در طی سفری به سیستان و بلوچستان بیان داشت: استان سیستان وبلوچستان یک جزیره زیبا و قشنگ و یک الگو و نمونه از امت واحده ‏اسلامی است که مردم آن،  در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد:  قبل از اینکه وارد سیستان وبلوچستان شویم، ذهنیت ها، طوفان و هوای خشک و خشن ‏و موارد این چنینی است ولی وقتی پا در استان می گذاریم اولین چیزی که انسان را ‏جذب خود می کند خونگرمی و مهربانی مردم ابن خطه از کشور می باشد که برای مهمان خود، هر آنچه دارند ‏در طبق اخلاص گذاشته و از مهمانان خود دریغ نمی کنند.

 

رازیانی با بیان این مطلب که ساکنان این خطه از کشور در مهمان نوازی به جرات کم نظیر هستند، گفت: آنچه که در سیستان وبلوچستان مشاهده می شود، احترام به آداب و رسوم و مسائل دینی ‏و اعتقادی است.

 

وی ادامه داد: سیستان وبلوچستان را با محرومیت ها می شناسند اما این استان یکی  از ثروتمندترین ‏و غنی ترین استان های کشور از لحاظ زیبایی ها و جاذبه ها، ظرفیت ها و پتانسیل ‏هایی که برای توسعه دارد، است.

 

رازیانی تصریح کرد: مرزهای گسترده و سواحل زیبای دریای عمان،ظرفیت هایی است که می تواند با جذب ‏گردشگر وتجارتی که انجام شود، آن را دگرگون کند.

 

وی خاطر نشان کرد: استان سیستان وبلوچستان یک جزیره زیبا و قشنگ و یک الگو و نمونه از امت واحده ‏اسلامی است که مردم آن در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

کد خبر 1153063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha