خودکفایی و توانمندسازی مددجویان سیاست اصلی کمیته امداد است

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان سیاست اصلی کمیته امداد است، گفت: تامین جهیزیه برای نوعروسان در واقع کمکی برای توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل امور اجرای زکات کمیته امداد، صبح امروز(۱۱ اسفند) در آیین اهدای ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: با یاری خداوند متعال آنچه که کار نهاد کمیته امداد بوده و در بیان امام راحل نیز مشهود بوده است،  کار امداد مدد به حیات، کار و زندگی شرافتمندانه و آبرومندانه نیازمندان و محرومان جامعه است.


حجت الاسلام« محمدطاها مهری» با ابلاغ سلام رئیس کمیته امداد کشور به مردم و مسئولان استان ایلام، یادآور شد: کمیته امداد به دنبال این است برای اقشاری که به هر دلیل نیازمند کمک و حمایت هستند یک زندگی شرافتمندانه و آبرومندانه برنامه ریزی کند.

 

وی با اشاره به اینکه مبحثی که کمیته امداد امروز دنبال می کند خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است، افزود: در نهاد کمیته امداد تلاش می شود که زمینه های لازم را برای کار، اشتغال و خودکفایی  مددجویان عزیز را فراهم کند.

 

مدیرکل امور اجرای زکات کمیته امداد با اشاره به اینکه خدمات گوناگون و متنوعی به جامعه هدف در نهاد کمیته امداد ارایه می شود، ابراز کرد: در استان ایلام با حمایت های  نماینده محترم ولی فقیه و استاندار ایلام و‌ مسولان خوشبختانه همکاری و‌ هم اندیشی خوبی بین دستگاه های متولی وجود دارد و امید است که بتوانیم یک زندگی آبرومندانه برای اقشاری که نیازمند کمک و‌ حمایت هستند فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام مهری  خاطرنشان کرد:  تامین جهیزیه برای نوعروسان در واقع کمکی برای توسعه و ترویج به ازدواج آسان و زندگی  زوج های جوان است که شرافتمندانه شروع شود و‌ زوج‌های جوان به خوبی بتوانند بر سر زندگی خود حاضر شوند.

 

کد خبر 1153066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha