نسبت به مسئله کتابخوانی احساس مسئولیت مضاعفی داریم

ارجائی گفت: با وجود این میزان توجه و تاکید از سوی حضرت آقا، نسبت به مسئله کتابخوانی احساس مسئولیت مضاعفی در ترویج فرهنگ مطالعه داریم و در کنار انجام سایر کارها، به این حوزه نیز توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید عبدالله ارجائی» در سومین نشست صمیمی با نویسندگان حوزه کتاب افزود: با وجود این میزان توجه و تاکید از سوی حضرت آقا، نسبت به مسئله کتابخوانی احساس مسئولیت مضاعفی در ترویج فرهنگ مطالعه داریم و در کنار انجام سایر کارها، به این حوزه نیز توجه ویژه داشته باشیم.

 

شهردار مشهد تصریح کرد: به شخصه به کتاب خواندن و مطالعه علاقه‌مند هستم اما موضوع قابل توجه بر اساس رصدهای داخل مجموعه این است که، مسائل علاقه‌مندان به بحث مطالعه در شهرداری نه تنها که زیاد است بلکه نویسندگان بسیاری نیز درمدیریت شهری وجود دارند.

 

ارجائی با بیان اینکه با توجه به این موضوع تصمیم گرفته شد تا نشست‌هایی صمیمی با نویسندگان و فعالان حوزه کتاب برگزار شود، اظهارکرد: در این نشست‌ها ضمن بررسی آثار منتشر شده از نویسندگان و فعالان حوزه کتاب در داخل و خارج از شهرداری مشهد تقدیر می‌شود.

 

وی ادامه داد: امروز هم خوشحالیم که در خدمت چهار نفر از همکاران و یکی از فرزندان همکاران فعال در شهرداری مشهد هستیم تا ضمن بررسی آثار آنها نظرات و پیشنهاداتشان را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بشنویم.

 

شهردار مشهد اضافه کرد: در بررسی‌های انجام شده میان ۲۸ هزار نیروی انسانی فعال در مدیریت شهری پاکبان نویسنده، همکار فرهنگی نویسنده، مهندس و بانوی نویسنده بسیاری وجود دارد و ما به داشتن این همکاران فرهیخته افتخار می کنیم.

کد خبر 1153193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha