انجمن کارگزاران گمرک فارس محور سامان دهی «کارگو سنتر» در فارس باشد

رازقی گفت: مشکل عدم واقعی بودن آمارهای صادرات استان می تواند توسط انجمن کارگزاران گمرک استان حل شود و این انجمن می تواند محور سامان دهی بسیاری از مسایل حوزه صادرات از جمله «کارگو سنتر» در استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (چهارشنبه 11 اسفند) در آئین افتتاح دفتر انجمن کارگزاران گمرک استان فارس گفت: انجمن کارگزاران کمرگ برای صادرکنندگان و واردکنندگان استان به عنوان تسهیل کننده امور می تواند به عنوان بازوی قدرتمندی عمل کند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: هیئت مدیره این انجمن نیز باید برای جلب اعتماد و جذب استقبال بخش خصوصی و بخش دولتی تلاش کنند و با اقدامات برنامه ریزی شده مورد اعتماد و امین بخش خصوصی باشد.

وی اضافه کرد: عدم دسترسی به آمار دقیق و درست میزان صادرات استان از مشکلات مهم در حوزه اقتصاد فارس است و یکی از دلایل این موضوع عدم اعلام برخی از صادرکنندگان کالاها در گمرک شیراز است.

رازقی تاکید کرد: انجمن کارگزاران گمرک استان می تواند خودش را به صادرکنندگان استان معرفی و اثبات کند و تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان کالاهای خود را با بهترین کیفیت و قیمت صادر کنند که با تسهیل این روند آمار صادرات استان نیز به واقعیت نزدیک تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکل عدم واقعی بودن آمارهای صادرات استان می تواند توسط انجمن کارگزاران گمرک استان حل شود و این انجمن می تواند محور سامان دهی بسیاری از مسایل حوزه صادرات از جمله «کارگو سنتر» در استان باشد و اتاق بازرگانی فارس نیز برای واقعی شدن آمارهای صادراتی استان آمادگی و همکاری می کند.

کد خبر 1153198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha