صف «جهیزیه» در کمیته‌ امداد خراسان جنوبی به صفر رسید

حسینی گفت: صف انتظار برای دریافت جهیزیه و وام کارگشایی در کمیته امداد خراسان جنوبی حذف شده است و پشت نوبت نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید رضا حسینی» امروز (۱۱ اسفند) در نشست خبری با اشاره به مراجعه ۳۰۰ هزار و ۴۳ نفر به کمیته امداد خراسان‌ جنوبی برای دریافت خدمت از ابتدای امسال، اظهار کرد: در این مدت هزار و ۲۰۰ فقره جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در بین نوعروسان توزیع شده است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی خاطر نشان کرد: صف انتظار برای دریافت جهیزیه و وام کارگشایی در استان حذف شده است و پشت نوبت نداریم.

 

وی ادامه داد: امسال سهم مشارکت مددجو و امداد خراسان‌جنوبی در تأمین جهیزیه و نیازهای ضروری زندگی حذف شد و همه با همکاری مرکز تأمین می‌شود.

 

حسینی از کمک ۷۲۰ میلیون تومانی به خانواده‌های بالای سه قلو در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ماهانه ۱۰۰ هزار تومان بابت سو تغذیه برای پنج هزار و ۵۰۰ مادر و کودک در استان پرداخت شده است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی با اشاره به واگذاری ۱۵ هزار خانوار سالمند به مراکز نیکوکاری استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۶ مددکار در قالب ۵۹ مرکز نیکوکاری در راستای چابک سازی سازمانی با ما همکاری دارند.

 

وی به حمایت کمیته امداد استان از سه هزار و ۲۰۰ بیمار صعب‌العلاج و پرهزینه اشاره کرد و افزود: همچنین سه هزار خانوار به علت توانمندسازی و عدم استحقاق و ازدواج و … از چرخه حمایتی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی خارج شده‌اند.


 

 

 

کد خبر 1153255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha