۱۳۸ میلیارد تومان کمک های مردمی در خراسان جنوبی جمع آوری شد

لطفی از جمع آوری ۱۳۸ میلیارد و ۱۸۸میلیون تومان کمک مردمی طی ۱۱ ماهه سال جاری درخراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عبدالرحیم لطفی» امروز (۱۱ اسفند) در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: در ۱۱ ماه امسال بیش از ۱۳۸ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان کمک مردمی و خیرین در این استان جمع‌آوری شده است که ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۴۱ درآمدها و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری خراسان‌ جنوبی بوده است.

 

«جمشید سورگی» معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی نیز در این نشست با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند، اظهار کرد: در سال جاری ۱۵ هزار بسته تحصیلی در بین این دانش آموزان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین هزار و ۹۴ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که در مقطع کاردانی و سطح یک حوزه برای هر ترم مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، برای مقطع کارشناسی یک میلیون تومان، برای کارشناسی یک میلیون و ۵۰۰ تومان و در مقطع دکترا برای هر ترم ۲ میلیون تومان مساعدت می‌شود.

 

سورگی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۱۳۰ نفر در سال جاری در برنامه‌های قرآنی و فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی شرکت کردند، ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از خدمات مشاوره بهره‌مند شدند.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی خاطر نشان کرد: کلینیک تخصصی مشاوره «راه زندگی» زیر نظر کمیته امداد راه اندازی می شود.

 

 

 

کد خبر 1153262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha