پیست دوچرخه سواری بانوان در بوستان  بعثت دزفول افتتاح شد

طی آیینی و با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر پیست دوچرخه سواری بانوان در بوستان بعثت دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید محمدحسن عیسی زاده» در آیین افتتاح پیست دوچرخه سواری دزفول در بوستان بعثت دزفول اظهار کرد: ورزش بانوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات بود که با توجه به وجود ملاحظات دینی و اجتماعی نسبت به ورزش بانوان موضوع این پیست در دستور کار قرار گرفت.

 

شهردار دزفول بر ضرورت حفظ ایمنی و حریم بانوان تاکید کرد و افزود: بانوان بانوان در سنین مختلف نقش ویژه ای در جایگاه های مختلف دارند که با توجه به شرایط سنی و نیازشان می توانند از این فضا استفاده کنند. 

 

وی اضافه کرد: بوستان بعثت دزفول از ۴۰ سال پیش در زمینه تفریح خانواده ها مورد استفاده قرار گرفته و امروز جهت استفاده موردی تجهیز شده تا عموم بانوان به صورت مستمر و روزانه بتوانند از آن استفاده کنند.

 

عیسی زاده از سایر ارگان ها خواست در زمینه ایجاد زمینه تفریحات سالم برای سایر اقشار و سنین اقدام کنند و ادامه داد: عدم وجود پیست اختصاصی برای کودکان، سالمندان و جانبازان باید در نظر گرفته و در رفع آن تلاش شود و سازمان فضای سبز و معاونت فرهنگی باید برنامه جدی و عملیاتی در این خصوص داشته باشند تا برای اقشار و گروه های مختلف متناسب سازی شوند. 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان پیست دوچرخه سواری بانوان با رویکرد فرهنگی، ورزشی و تفریحی به طول حدود یک هزار متر مسیر همه روزه از ساعت ۱۵ و در هوای گرم ساعت ۱۷ آماده خدمت رسانی است.

 

لازم به ذکر است، این پیست به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دزفول و همکاری سازمان فضای سبز، معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهر این شهرداری افتتاح شد.

 

کد خبر 1153295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha