محفل انس با قرآن و عترت اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن و عترت اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان با محوریت سوره مبارکه مرسلات و به میزبانی دانشکده پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت کانون انس با قرآن و عترت اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان، محفل انس با قرآن و عترت سه‌شنبه ۱۷ اسفند در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی برگزار می‌شود.

 

این محفل نورانی با محوریت سوره مبارکه مرسلات، با تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین شامی مسئول استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و باحضور دکتر ایوب پزشکی ریاست دانشکده، معاونین، اعضاء هیات علمی و کارمندان دانشکده پزشکی ساعت ۱۲:۴۵ لغایت ۱۴:۳۰ ظهر به صورت حضوری/ مجازی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

این محافل روز سه‌شنبه هرهفته تشکیل می‌شود و محل برگزاری آن به طور دوره‌ای در مسجد طه، بیمارستان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان است.

 

سخنرانی توسط اساتید برجسته، قرائت سوره، تفسیر موضوعی، بحث آزاد و برنامه‌های جانبی از جمله بیان نهج‌البلاغه با موضوعاتی چون مسائل اخلاقی، خلقت انسان، نتیجه اعمال، عوامل غیرطبیعی، آثار روز قیامت و مراحل شکل‌گیری انسان، معاد جسمانی و ... از برنامه‌های این محافل است.

کد خبر 1153367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha