مقابله با تهاجم فرهنگی فلسفه اصلی تشکیل کانون‌ های مساجد است

حجت الاسلام رئیسی بابیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جایگاه ویژه ای در ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی دارند گفت: فلسفه اصلی راه اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد حجت الاسلام «مصطفی رئیسی» در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرک منظریه شهرکرد اظهار داشت: کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد جایگاه مهمی در تربیت نیرو‌های متعهد و با ایمان در کشور دارند.

 

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد بابیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جایگاه ویژه ای در ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی دارند گفت: فلسفه اصلی راه اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثر و محوری در تربیت نسل جوان در راستای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی دارند گفت: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و واگذاری برنامه های فرهنگی به جوانان یکی از موفقیت های کانون های مساجد در تربیت نسل جوان در راستای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی است.

 

حجت الاسلام رئیسی به نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد اشاره کرد و گفت: خودباوری در انجام امور دینی و نهادینه شدن فعالیت های دینی و قرآن محور از مهمترین برنامه هایی است که در کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد اذعان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مردم محور و دارای گستردگی فراوانی هستند و در راستای جذب و رشد اعتلای دینی نسل جوان با بهره گیری از قالب های فرهنگی و هنری فعالیت های متنوعی در طی سال دارند.

 

وی بابیان اینکه هدایت نسل جوان به مساجد با ابزار فرهنگ و هنر در اولویت برنامه‌های کانون ‌های مساجد است گفت: کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه و تقویت فعالیت های ملی و مذهبی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

 

کد خبر 1153395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha