گام های توسعه ای باید در آموزش و پرورش سرعت گیرد

استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح خوابگاه دخترانه پروفسور «مریم میرزاخانی» شهر زیارت شیروان گفت: گام های توسعه ای باید در آموزش و پرورش سرعت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛  «محمدرضا حسین نژاد» پنج شنبه (12 اسفندماه) در آیین افتتاح خوابگاه دخترانه پروفسور مریم میرزاخانی شهر زیارت شیروان اظهار کرد: پیشرفت دنیا بر پایه دانش است که این موضوع خیر و ذخیره آخرت است و پیشرفت حرکت تصاعدی در تمام رشته ها است.

 

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اگر بستر دانش را برای فرزندان مهیا نکنیم هر چه قدر هم استقلال را به زبان بیاوریم باز هم عقب هستیم.

 

حسین نژاد اضافه کرد: باید به دنبال فراهم کردن و توسعه فضای آموزشی، خوابگاه و امکانات بود تا شاهد پیشرفت ها و جذب سرمایه گذار باشیم  و بتوانیم گام های موثری در این حوزه برداریم.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم گفت: کمبود فضای آموزشی در استان زیاد است ولی مجمع خیرین مدرسه ساز شیروان تاکنون اقدامات انقلابی خوبی انجام داده است.

 

«ابوالقاسم اکبری» با اشاره به تحصیل ۱۸۷ هزار دانش آموز در مدارس این استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سنگ بنای کشور است و معلمان با تدریس در فضای مجازی و غیرمجازی مدافعین واقعی تعلیم و تربیت هستند.

 

خوابگاه دخترانه پروفسور مریم میرزاخانی شهر زیارت شیروان با زیربنای آموزشی ۵۲۰ متر مربع، ظرفیت ۶۴ نفر و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

 

 

کد خبر 1153429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha