یادمان شهدای لرستان ساخته می شود

محمودوند، گفت: المان یا یادمان واحدی از شهدای استان لرستان جهت نصب در مناطق شهری و روستایی ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد محمودوند» امروز در جلسه کمیته محرومیت زدایی وکمیته عمران ستاد کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید استان لرستان با حضور، رئیس ودبیران دو کمیته در دفتر معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۲۲ کمیته ذیل کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، اظهار داشت: تمام کمیته‌های کنگره شهدای لرستان فعال هستند.

 

وی با اشاره به برنامه ساخت المان شهدای استان، افزود:  تلاش می شود با همراهی هیات های اندیشه ورز و طراحان  صاحب فکر المان یا یادمان شهدا در مناطق حاشیه نشین شهرها و سطح استان ساخته شود.

 

مسئول اجرایی کنگره شهدای استان لرستان، افزود: المان خاص و واحدی برای همه استان درنظر گرفته می شود که هم بیانگر فرهنگ و آداب و رسوم مردم وهم مردم شناسی استان در دوران دفاع مقدس باشد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه با بررسی برنامه های مصوب ابلاغی به کمیته های 22 گانه ابلاغ شده بود، بررسی شد.

 

محمودوند افزود: در این جلسه علت عدم پیشرفت برخی برنامه ها و همچنین آسیب شناسی برنامه های مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: همچنین راه های اجرای برخی از برنامه ها که قابلیت اجرایی نداشت، بررسی شد و بخشی از برنامه ها که قابلیت اجرایی داشتند، اما از نظر منابع مالی با مشکل تامین اعتبار مواجه بودند، بررسی و تصمیات لازم اتخاذ شد.

 

محمودوند با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد که برمبنای آسیب شناسی یک ساله از برنامه های این دو کمیته اتخاذ شد، ادامه داد: در راستای این تصمیمات بنا بر این گذاشته شد که معاونت عمرانی استانداری لرستان  دعوتی داشته باشند  از کلیه اعضای دو کمیته مربوطه، با هدف ایجاد گفتمان واحد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هماهنگی لازم به عمل آید.

کد خبر 1153484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha