فوریت انقلاب حل مسائل اقتصادی و فرهنگی است

سردار عبدالله پور فوریت انقلاب اسلامی را حل مسائل اقتصادی دانست و گفت: سپاه باید به دولت‌ها در زمینه اشتغال زودبازده کمک کند و با رفع موانع مشکلات تا جای ممکن اشتغال را احیا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (پنجشنبه، 12 اسفند) در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرانزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، برقراری امنیت را ضرورت انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: سپاه باید در این حوزه تلاش کند و در کنار سایر نیروها از ناامنی در کشور جلوگیری کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سپاه با ۴۰ هزار نفر اعضای اولیه تشکیل شد و امروز با۴۰ هزار پاسدار شهید وارث خون شهدایی است که هسته اصلی سپاه را تشکیل می دادند. سپاه متعلق به انقلاب است و هرجا که احساس کرد مشکلی هست باید وارد شود و نباید سوال کند که این مسئله مربوط به حوزه سپاه هست یا نه؟

 

وی متذکر شد: ارتش وظیفه حفظ تمامیت ارضی کشور را برعهده دارد و سپاه وظیفه کمک به بخش دفاعی کشور. سپاه در حوزه نظامی دارای سبک است اما مشکلات به دست مردم حل می‌شود و ۶۰۰ گردان امام حسین (ع) که کشور را از چهار جهت صیانت می‌کنند در صورت تهاجم دشمن از خاک این مرز و بوم دفاع می کنند.

 

عبدالله پور تصرح کرد: در هر هفته ۲۳ هزار بسیجی به صورت خودجوش در سراسر استان گیلان به گشت شبانه مشغول اند و این اقدام به صورت خودجوش و مردمی برای برقراری امنیت انجام می‌شود.

 

وی تاکید کرد: اولویت انقلاب اسلامی مسئله فرهنگی است و در کنار آن باید در حوزه اشتغال کار کرد

 

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: فوریت انقلاب حل مسائل اقتصادی است لذا سپاه نباید بنشیند و تماشا کند بلکه باید به دولت‌ها در زمینه اشتغال زودبازده کمک کند و با رفع موانع و مشکلات اشتغال را احیا کند.

 

حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» نیز در این جلسه اظهار داشت: نیروهای انقلابی کشور و ارگان‌های مختلف به ویژه سپاه و بسیج مجموعه ای مقدس و دارای ویژگی‌های الهی هستند و سپاه منشا خیر و برکت برای نظام و امت اسلامی است که توسط امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد.

 

امام جمعه انزلی گفت: سپاه نشان داده هر جایی کاستی پیش آید در دفاع از ارزش‌ها و معیارهای اسلامی پرچمدار حرکت در مسیر نظام اسلامی است و هر جایی که ورود کردند با اقدامات خود رضایت رهبری را فراهم کردند و این توفیق بزرگی است.

 

در این مراسم سرهنگ "حمید جانباز" که پیش از این فرمانده سپاه شهرستانهای ماسال و فومن بود به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه انزلی معرفی و از تلاش های سرهنگ "مهدی صفاتی" قدردانی شد.

کد خبر 1153527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha