روستای کردر رضوی تحت آموزش رایگان هنر قرار می گیرد

جهانگیری گفت: روستای کردر رضوی تحت آموزش رایگان هنر قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « اسمعیل جهانگیری » در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی روستایی آسمان هشتم در روستای کردر رضوی ضمن تاکید بر ۱۵ ساله شدن جشنواره آسمان هشتم به میزبانی روستای کردر رضوی، اظهار کرد: امسال پس از ۱۵ سال یک جشنواره مکلف و به بلوغ رسیده و بر همین اساس نخستین دوره ملی خود را تجربه می کند.


وی بر حمایت از فعالیتهای مردمی تاکید کرد و افزود: تولیدات و فعالیت های مردمی در تراز انقلاب اسلامی باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.


جهانگیری بیان کرد: زیبایی و تاثیر گذاری آثار جشنواره کردر رضوی در بخش سرود و تاتر بخاطر ضمیر پاک کودکان و نوجوانانی است که ۱۵ سال آموزش یافته و بر اساس معیارهای انقلاب اسلامی تربیت شده اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: ارزیابی آثار هنری و فرهنگی در صورتی که توسط افراد آشنا به فرهنگ و هنر صورت گیرد می تواند سازنده و جریان ساز باشد که امسال این مساله بخوبی در جشنواره آسمان هشتم مشهود است.


وی افزود: در جنگ نابرابر فرهنگی هنری در مقابل دشمنان آموزش صحیح در تراز انقلاب اسلامی و کادر سازی مناسب نیروها و استراتژی مناسب اثر گذار است و به لطف حق و ائمه اطهار پیروزی همیشه با ما بوده وخواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1153602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha