امید مردم گلستان به اقدامات جهادی دولت انقلابی/ قول رئیس جمهور برای انجام کار ماندگار در گلستان

شانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مقصد گلستان انجام شده و حالا با حضور دولت سیزدهم در این استان، مردم امیدوارند دولت انقلابی، اقدامات جهادی و ماندگاری را برای رفع مشکلات این استان انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، گلستان شانزدهمین مقصد سفر استانی رئیس جمهور است و دقایقی قبل آیت الله رئیسی با استقبال مسئولان وارد این استان شد.

 

مردم استان گلستان در حدود 24 سال گذشته آنچنان که باید و شاید نتوانسته اند طعم عدالت در توزیع اعتبارات را بچشند. فقر و محرومیت ریشه دار در این استان سبب شده تا امروز وضعیت معیشتی مردم گلستان، در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشد.

 

آیت الله رئیسی در گفتگوی تلویزیونی که با مردم استان گلستان در ایام انتخابات داشت، بهبود معیشتی، فعال کردن اقتصاد جنگل و دریا، رفع مشکلات زیست محیطی، اشتغال و غیره را به این مردم وعده داد.

 

مردم این استان نیز در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به این وعده ها امید بستند و به آیت الله رئیسی اعتماد کردند.

 

حالا امروز که رئیس جمهور به این استان آمده است، مردم گلستان انتظار دارند تا رئیس جمهور برخی از گره ها و مشکلات توسعه ای این استان را با دستورات و تصمیمات ویژه برطرف کند.

 

مشکلات و عقب افتادگی هایی که از گذشته در این استان تلنبار شده است نیازمند عزمی جهادی و اقداماتی انقلابی است و مردم امید زیادی به این سفر بسته اند.

 

رئیس جمهور هم در بدو ورودش به استان گلستان به یکی از مهم ترین دغدغه های مردم این استان در خصوص زمینه اشتغال اشاره کرد و گفته دولت سیزدهم بر امر اشتغال و رفع بیکاری متمرکز شده است.

 

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورودش به استان گلستان هدف از این سفر را بررسی مشکلات استان گلستان برشمرد و اظهار کرد: بررسی و رفع این مشکلات از دغدغه های دولت است.

 

رئیس جمهور گفت: استان گلستان ظرفیت های خوبی در زمینه های کشاورزی، صنعت، گردشگری و غیره دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

 

وی افزود: با وجود کارهای زیادی که در گذشته در این استان انجام شده است اما هنوز با مشکل مواجه هستیم.

 

آیت الله رئیسی بیان کرد: یکی از مشکلات و دغدغه ها در استان گلستان بیکاری به ویژه در حوزه فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

 

وی خاطرنشان کرد: زمینه اشتغال در این استان فراهم است و باید با کمک مردم و مسئولان کارهای ماندگاری انجام دهیم و دولت نیز به دنبال انجام کارهای جهادی است.

 

سفر دولت به استان گلستان یک فرصت و ظرفیت بالقوه برای توسعه استان و تکمیل زیرساخت های آن است و مسئولان ارشد استان هم در ماه های اخیر با برگزاری جلسه های مختلف، خود را آماده بهره برداری از این سفر و دستاوردهای آن کرده اند.

 

کد خبر 1153614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha