دشمن با لجن پراکنی علیه سپاه به دنبال آسیب زدن به سنگر مستحکم دفاع از ولایت است

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: لج پراکنی های دشمن علیه سپاه پاسداران برای این است تا به سپاهی که در سنگر مستحکم دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده، آسیب وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۵ اسفندماه نماینده ولی فقیه در استان کرمان با فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج دیدار کرده و از آنها تجلیل کرد.

حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در این دیدار، ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران چهره هایی هستند که در خدمت به مردم و اسلام پیشتاز بوده و در سنگری قرار دارند که سنگر دفاع از اسلام و حریم ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: دشمن پس از شناسایی جبهه های تأثیرگذار و در راس آن سپاه پاسداران را مورد آماج لجن پراکنی های خود قرار داد.

وی تصریح کرد: لج پراکنی های دشمن علیه سپاه پاسداران برای این است تا به سپاهی که در سنگر مستحکم دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده، آسیب وارد کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: آن عده ای که به سپاه پاسداران حمله می کنند، در واقع در انتظار ضربه زدن به خیمه و ستون نظام جمهوری اسلامی که ولایت فقیه است، می باشند البته که این خیال باطل و آرزوی واهی است که به فضل خداوند متعال، دشمنان به گور خواهند برد.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: سپاه پاسداران هر روز مقتدر تر، قوی تر و تکلیف محور تر از نظام، انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کند.

وی یادآور شد: از آنجایی که محور خدمات سپاه پاسداران برای مردم و اسلام است بنابراین از بدو تاسیس تاکنون هر ماموریتی که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول شده توانسته آن ماموریت را به بهترین وجه ممکن انجام دهد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی پاسداران سپاه را سربازان واقعی ولایت دانست و عنوان کرد: محصول سپاه پاسداران سرداران رشید و فداکاری است که در تاریخ ماندگار شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از سرداران سپاه پاسداران که جهانی شد و سردار دلها نام گرفت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که در این سپاه رشد و نمو کرد و از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1153668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha