استفاده از ظرفیت کانون مساجد گامی مهم برای ترویج سبک زندگی اسلامی

حجت الاسلام باقری گفت: ماه شعبان ظرفیتی مهم برای ترویج سبک زندگی اسلامی در بین بچه مسجدی ها و تسری بخشیدن آن در جامعه و در بین مردم است.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: مسجد در آموزه های دینی و اسلامی ما مبدا تحولات است و لذا باید همه امورات ما از مبدا مسجد آغاز و به سرانجام برسد.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: همانطور که انقلاب اسلامی ما از مسجد آغاز شد و تحول عظیم در جهان ایجاد کرد اکنون ما هم باید فعالیت های خود را مسجد محور کرده و از همین ماه شعبان که ماه پیامبر و برکات و فیو.ضات الهی است، سبک زندگی اسلامی را از مساجد به خانواده و جامعه تسری بخشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت عظیم ماه شعبان، ظرفیتی مهم برای تقرب به پروردگار است و در این ماه باید به مدد الهی تلاش شود تا جامعه ای انقلابی و مذهبی داشته و در راستای دغدغه های رهبری حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام باقری گفت: ماه شعبان ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین بچه مسجدی ها و تسری بخشیدن آن در جامعه و در بین مردم است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: ایجاد کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بوده است و اکنون هم ما باید در راستای مهمترین دغدغه رهبری و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه در گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

 

وی یادآور شد: باید با استفاده از توان نیروهای جهادی در کانون مساجد برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن ارزش های دینی، مذهبی و اسلامی حرکت و جامعه را به رشد و تعالی رساند.

کد خبر 1153676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha