مسجد وسیله رحمت و انجام عمل صالح و سرازیر شدن برکت است

حجت الاسلام صادقی فر گفت: مسجد وسیله رحمت و انجام عمل صالح و سرازیر شدن برکت است و باید در ماه شعبان از برکات این ماه در مساجد و فعالیت های مسجدی بهره مند شد.

حجت الاسلام « حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری امام (ع) نکا در ماه بزرگ و مبارک شعبان، همچون همیشه تلاش برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده و برای تعالی بخشیدن به فعالیت های مسجدی تلاش دارند.

 

امام جماعت کانون‌ فرهنگی و هنری امام علی(ع) نکا افزود: با توجه به شیوع ویوس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات، برنامه‌های متنوعی در کانون‌ فرهنگی و هنری امام علی(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در راستای نهادینه کردن ارزش های والای دینی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان تلاش داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: چراغانی کردن کوچه و مسجد و معابر به مناسبت اعیاد شعبانیه، لزوم تبلیغ و ترویج احیای شب نیمه شعبان ومراسم احیا ، مناجات‌خوانی و بیان اعمال ماه شعبان در فضای مجازی از برنامه های مهم این ایام با هدف توجه به ارزش های اسلامی و دینی است.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: مسجد وسیله رحمت و انجام عمل صالح و سرازیر شدن برکت است و باید در ماه شعبان از برکات این ماه در مساجد و فعالیت های مسجدی بهره مند شد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) نکا افزود: اقامه نماز در مسجد ثواب بسیار دارد و لذا تلاش داریم تا در همه طول سال و به خصوص در مناسبت های مذهبی این مهم با حضور بیشتری از جوانان و نوجوانان در مسجد برگزار شود.

 

وی یادآور شد: استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و معرفی کتاب‌های مفید جهت شناخت مناسبت های مذهبی و زندگی امامان متولد شده در اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌ها در سطح کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکاست.

کد خبر 1153682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha