۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان گلستان وجود دارد

سجادی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام جزو اولویت های وزارت ورزش و جوانان است، از وجود ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مراوه تپه، «سیدحمید سجادی» امروز (جمعه 13 اسفند) در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: یکی از مهم ترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان در استان ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام است. 

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: در استان گلستان نیز 110 پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که بخشی از آنها جزو پروژه های ملی و تعداد زیادی هم پروژه های استانی است.

 

وی با اشاره به افزایش دو برابری میزان تخصیص اعتبارات ورزشی به استان گلستان بیان کرد: امیدواریم با اختصاص این اعتبارات حداقل 20 تا 25 درصد پروژه های ورزشی استان گلستان تکمیل شود.

 

سجادی ابراز امیدواری کرد: با همکاری بخش های مختلف به ویژه اداره کل ورزش و جوانان سرعت کار در این پروژه ها بالا برود و سرانه ورزشی نیز ارتقا پیدا کند.

 

وی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان باید پیگیر سرعت گرفتن اجرای طرح های ورزشی مانند سالن ها و زمین های چمن مصنوعی شود.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: استان گلستان دارای ظرفیت های ورزشی زیادی است که نمونه آن عضویت بیش از 150 ورزشکار در تیم های ملی است.

 

وی یادآور شد: گلستان اقلیم شگفت انگیز و منابع طبیعی فوق العاده ای دارد و کمتر استانی مانند گلستان وجود دارد که از این مواهب به صورت همزمان برخوردار باشد.

 

کد خبر 1153696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha