سپاه پاسداران از بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای نظام اسلامی به شمار می‌رود گفت: سپاه حافظ سایر دستاوردهای نظام است و از آنها صیانت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۳ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت امام سجاد (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان و معلم بزرگ آزادگی است.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای نظام اسلامی به شمار می‌رود افزود: امام خمینی (ره) سپاه را تأسیس کرد که این نهاد، حافظ سایر دستاوردهای نظام است و از آنها صیانت می‌کند.

 

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص سپاه اذعان کرد: پاسداران باید به دنبال حفاظت و صیانت از دستاوردهای نظام باشند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مرجع تقلید خود از لحاظ اخلاقی و نظامی قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام موسوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: پس از گذشت ۲۲ روز از پیروزی انقلاب، کمیته امداد دومین نهادی بود که توسط امام خمینی (ره) تأسیس شد.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را انقلاب پابرهنگان، محرومان و مظلومان کشورمان می‌دانست عنوان کرد: یکی از اهداف مهم امام راحل دستگیری از مستضعفان بود و برای همین اقدام به تشکیل کميته امداد کرد.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام عید نوروز هستیم، ضرورت دارد از این فرصت و ایام برای احسان و نیکوکاری استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه اسلام به قشر محروم و نیازمند جامعه توجه دارد خاطر نشان کرد: قرآن و دین مبین اسلام به ما توصیه کرده‌اند که برای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی مشارکت کنیم تا فاصله طبقاتی کاهش یابد.

 

کد خبر 1153709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha