۶ پروژه آموزشی در شهر جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد

۶ پروژه آموزشی با حضور مسئولان استانی و محلی در سطح شهرستان جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (جمعه ۱۳ اسفند) آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی در جهرم با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان فارس و مسئولان محلی جهرم انجام شد.


طی این مراسم‌ها دارالقرآن فاطمه الزهرا(س)، آموزشگاه آیت الله حق شناس، دفتر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی، به بهره‌برداری رسید و سالن اجتماعات مدرسه متوسطه دوم خواجه نصیر جهرمی کلنگ زنی شد.

 

«مهدی نیکفر» در حاشیه این آیین گفت: دارالقرآن «فاطمه الزهرا (س)» و دبیرستان «آیت الله حق شناس» از پروژه های خیرسازی است که به بهره برداری رسید.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از سال 97 آغاز شده است، افزود: پروژه 9 کلاسه آموزشگاه «آیت الله حق شناس» مجهز به دارالقرآن و موتورخانه بوده که دارای هزار و 400 متر زیربنا است.

 

وی مجری این طرح را «بنیاد آیت الله حق شناس» و اداره کل نوسازی مدارس فارس عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه که در شهرک «ایثارگران» واقع شده به همت برادران پورطالبی و با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث شده است.

 

نیکفر از تکمیل آموزشگاه «سردار سپهبد قاسم سلیمانی» در روستای «آرجویه» بخش «سیمکان» جهرم خبر داد که مجری آن بنیاد «برکت» و اداره کل نوسازی مدارس فارس بوده است.

 

وی ادامه داد: آغاز این پروژه از سال 98 با برخورداری از 400 متر زیربنا انجام شده که برای تکمیل آن 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 مدیر آموزش و پرورش جهرم همچنین از اجرای آموزشگاه پسرانه «طلوع دانش» خبر داد و گفت: این پروژه با برخورداری از امکاناتی همچون نمازخانه، سالن غذاخوری و سرایه داری دارای 6 کلاس درس است.

 

وی با اشاره به اینکه بانی این پروژه «مریم طلوع» از خیران جهرمی است اضافه کرد: این پروژه با زیربنای 650 مترمربع و اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال در مدت کمتر از یک سال احداث شده است.

 

نیکفر همچنین از بهسای دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در جهرم خبر داد که برای آن اقداماتی همچون مقاوم سازی، رنگ آمیزی، ایزوگام سقف، ساخت سالن کنفرانس و سرویس بهداشتی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: این پروژه از مهر 1400 آغاز به کار کرده و برای آن اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 1153714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha