در مقابل بحران سازی ها باید هوشیار باشیم

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه در مقابل بحران سازی ها باید هوشیار باشیم گفت : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سردمدارجاهلیت مدرنی است که با رسانه های خود آن را هدایت می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید  عبدالجواد شمس الدین » امروز(جمعه ،13 اسفند) در خطبه های عبادی سیاسی نماز اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سردمدارجاهلیت مدرنی است که با رسانه های خود آن را هدایت می کند و ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم امپراطوری رسانه ای مخرب تصویر های غلط به مردم ارائه کند.

 

امام جمعه انزلی تصریح کرد: می بایست در برخورد با این نبرد رسانه ای و جاهلیت مدرن به شناخت لازم دست یافته و با بیان واقعیت ها در جهاد تبیین اقدام آگاهانه داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: در این جنگ ها وقتی حرف از حقوق بشر به میان می آید باید حقیقت درست را دریابیم و با ایستادگی در مقابل این جاهلیت آگاهی خود را ارتقا دهیم.

 

شمس الدین با بیان اینکه کشور ما باید اقتدار خود را حفظ کند تصریح کرد: این اقتدار باید به همه بخشها تسری پیدا کند و در مدیریت کشور هم تلاش در رفع نواقص بخشهای مختلف مانند دیپلماتیک، رسانه ای و دفاعی باشد تا به جایگاه واقعی خود برسیم.

 

وی تاکید کرد: آنها با شعار انسان دوستی و صلح می آیند ولی بقای آنها بر قتل، نا آرامی و جنگ است و جز بحران سازی، اندیشه دیگری ندارند مانند جنگ هشت ساله ایران و عراق و امروزه جنگ اوکراین زیرا کار آنها بحران سازی است.

 

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: در جنگ اوکراین مواضع ایران باید مشخص باشد و به ریشه ها توجه کندهرچند ما با جنگ مخالفیم زیرا نمی شود کسی بیاید به تمامیت ارضی کشوری آسیب بزند و مردم آن کشور بنشینند و دست به کاری نزنند و در مقابل تحریکات دشمنان ساکت باشند هرچند که جنگ کار خوبی نیست.  

کد خبر 1153768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha