تغییرات مکرر و بی ثباتی مدیران عامل آسیب رسانی به منافع شهری است

حجت الاسلام عادل پور تغییرات مکرر و بی ثباتی مدیران را عامل آسیب رسانی به منافع شهری دانست و گفت: این تغییرات نشان از سردرگمی و بی اعتمادی در انتخاب گزینه و ناشی از نگرش سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۱۳ اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: شعبان ماه سراسر نور است و این ماه آخرین فرصت آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الله ماه مبارک رمضان است.

 

امام جمعه خرمشهر همچنین به فرارسیدن روز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار نیز اشاره کرد و افزود: ما اگر به عملکرد بیش از چهل ساله سپاه پاسداران نگاه کنیم خواهیم دید سپاه در زمینه‌های نظامی، اعتقادی و سیاسی یک عملکرد خیلی موفق داشته است.

 

وی همچنین به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: توجه به محرومان و فقرا یک آموزه اسلامی است لذا مومن باید بداند که یک سهمی از اموال خود به محرومان تعلق دارد.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخشی از سخنان خود عامل موفقیت های سپاه پاسداران را معنویت، شهادت طلبی، عشق به ولایت و مردمی بودن دانست و تصریح کرد: باید مراقب بود و از این مردمی بودن سپاه صیانت کرد.

 

وی با اشاره به جنگ در اوکراین خاطر نشان کرد: موضع جمهوری اسلامی، حل و فصل مسائل از راه مذاکره و مخالفت با هر گونه جنگ افروزی است.

 

امام جمعه خرمشهر ریشه این جنگ را مداخلات جنگ افروزانه آمریکا با نقض توافقات میان روسیه و اکران برشمرد و تاکید کرد: لازم و ضروری است که همه از این اتفاق عبرت گرفته و بدانند این جنگ نتیجه اعتماد به آمریکا است. 

 

وی اضافه کرد: ریشه بحران اوکراین مثل همه جای دنیا در سیاست‌ها و اقدامات رژیم بحران ساز آمریکا است چرا که این رژیم با بحران زنده است و حیاتش به آن متصل شده که بحران درست کرده و از این بحران ارتزاق کند.

 

حجت‌الاسلام عادل‌ پور اذعان کرد: تاریخ آمریکا شاهد این مدعا است، مقام معظم رهبری فرمودند مخالف هرگونه کشتار غیرنظامی بوده و خواهان توقف جنگ کنونی هستیم، این موضع منطقی حکیمانه، صحیح و ثابت نظام مقدس اسلامی است.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، تغییرات مکرر و بی ثباتی مدیران را عاملی در آسیب رسانی به منافع شهری دانست و بیان کرد: این تغییرات نشان از سردرگمی و بی اعتمادی در انتخاب گزینه و ناشی از نگرش سیاسی است؛ عدم ثبات مدیریتی در خرمشهر باعث شده تا شهرستان در این خصوص آسیب ببیند و به منافع مردم خرمشهر صدمه زده است.

 

کد خبر 1153774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha