دیدار مدیرکل دفتر عملکرد وزارت ارشاد با پدر شهید «لطفی»

در پی آسمانی شدن مادر شهید والامقام «محمدحسین لطفی»، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌اتفاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار پدر ایثارگر و بزرگوار شهید رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در پی آسمانی شدن مادر شهید والامقام «محمدحسین لطفی»، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ اتفاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه با حضور در منزل آن شهید معزز؛ ضمن عرض تسلیت به پدر ایثارگر و بزرگوار شهید و خانواده‌ی معزز؛ به مقام شامخ شهید ادای احترام کردند.

 

«اصغر امیرنیا» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به‌ عنوان نماینده تام‌الاختیار آن وزارتخانه جهت حضور در میز ارتباطات مردمی سفر ریاست‌جمهور پاسخ گوی دغدغه‌ها و پیشنهادهای گلستانی‌ها بود؛ پس از پایان روز نخست میز ارتباطات مردمی، به‌اتفاق محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه به دیدار خانواده‌ی شهید والامقام «محمدحسین لطفی» رفت.

 

وی در این دیدار ضمن عرض تسلیت آسمانی شدن مرحومه حاجیه شهربانو لطفی مادر معزز شهید به خانواده‌ی داغدارش و اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان این مرزوبوم در دفاع از میهن اسلامی، گفت: امنیت و آُسایش امروز ما مرهون ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

 

محمد رعیت هم دراین دیدار، گفت: ایثارگری و رشادت‌های شهدا و خانواده‌های آن‌ها برای کشور و انقلاب اسلامی هویتی فراموش‌نشدنی است و راهشان ماندگار است و الگویی ارزشمند به‌خصوص برای نسل جوان کنونی است.

 

در ادامه‌ی این دیدار «محمدتقی لطفی» پدر شهید والامقام که خود نیز از سربازان میدان دفاع از کیان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود؛ خاطراتی از شهید والامقام و نیز خاطرات حضورش در میدان‌های نبرد با دشمن بعثی را بازگو کرد.

 

گفتنی است در پایان این دیدار؛ به‌رسم، ادب و تکریم؛ هدیه‌ای تقدیم «محمدتقی لطفی» پدر شهید والامقام شهید شد.

       

یادآوری می شود شهید «محمدحسین لطفی» متولد 27 شهریور ماه 1346 در شهرستان گرگان بود که در 4 دی ماه 1365 در ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 1153777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha