درایت های حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب توطئه های غربگرایان را خنثی نموده است

امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین گفت: درایت های حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب توطئه های غربگرایان را خنثی نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسین رضاپور امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین در خطبه هاب نمازجمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، اظهار کرد: مؤمنین را به بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه شعبان دعوت می‌نمایم و امیدوارم از این ماه پرفضیلت بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی با انتقاد از مواضع دوگانه غرب نسبت به بحران‌های جهانی گفت: متأسفانه در داخل کشور نیز بعضی از فتنه گران و غرب گرایان با اتخاذ مواضع دوگانه به‌دنبال وارد کردن کشور در بحران‌های ساخته شده رژیم مافیای بحران ساز آمریکا هستند.

امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: آنان با سکوت در قبال جنایات در یمن و فلسطین و عراق در زمان اشغال عراق و افغانستان توسط آمریکا و همچنین در سال‌های اخیر نیز در بحران‌های آذربایجان، ارمنستان و افغانستان و امروز هم در اوکراین به دنبال کشاندن ایران در این بحران‌ها بوده و هستند که با درایت حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به اهداف شوم خود نرسیده و ان شالله نخواهند رسید.

رضاپور با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری و منابع طبیعی، بیان کرد: از منظر روایات کاشت درخت صدقه محسوب می‌شود، دشت‌ها و زمین‌های حاصلخیزی که محل کشت محصولات استراتژیک و حیاتی مانند گندم و جو و گلزا و امثال این‌ها بوده و هست، نباید تبدیل به باغ‌هایی مانند پسته شود که در آینده هم برای کشاورزان و هم برای کشور مشکل ساز خواهد بود.

کد خبر 1153783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha