خادمیاران رضوی آران و بیدگل ۱۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند

مسئول کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل از توزیع۱۲۰ بسته معیشتی از سوی خادمیاران رضوی این شهرستان در بین نیازمندان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه اعیاد شعبانیه ، ۱۲۰ بسته معیشتی از سوی خادمیاران رضوی آران و بیدگل در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل افزود: بسته های معیشتی شامل گوشت قرمز، برنج ایرانی، ماکارونی، نان محلی، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، سویا، لوبیا سفید و قند بود و در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

 

آذرباد اضافه کرد: خادم یاران دفتر مرکزی خدمت کانون رضوی، مؤسسه خیریه یتیم مجتبی(ع) و خادم یاران و یاوران رضوی حسینیه قاسم بن الحسن (ع) در تهیه و توزیع این بسته ها در بین محرومان مشارکت داشتند.

 

هم اکنون ۱۲۵ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است./

 

 

کد خبر 1153800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha