آغاز پرداخت سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند/ طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون تهیه می شود

خاندوزی از آغاز پرداخت سود سهام عدالت از ۲۱ اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان خاندوزی» شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهارکرد: در بازدیدی که امروز از شهرستان علی آبادکتول داشتیم موضوع توسعه نیروگاه این شهرستان مطرح شد. همچنین درباره مسائل مربوط به تامین آب هم تصمیماتی گرفته شد.

 

وزیر اقتصاد با اشاره به توقف چندساله تکمیل سد علی آبادکتول گفت: قبل از سفر پیگیری های خوبی از بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم تا موانع برطرف و تامین مالی پروژه انجام شود. 

 

وی درباره منطقه آزاد اینچه برون هم افزود: اجرای این طرح منوط به تهیه طرح جامع شده و هفته گذشته نیز ۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های ۷ منطقه آزاد اختصاص داده شد که یک هفتم آن سهم منطقه آزاد اینچه برون است.

 

خاندوزی گفت: تا شهریورماه سال ۱۴۰۱ طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون مصوب خواهد شد هرچند ما منتظر نمی مانیم و بعد از تعطیلات نوروزی مقدمات زیرسازی این منطقه را انجام خواهیم داد.

 

وی به موضوع تامین کالاهای اساسی اشاره کرد و افزود: با وزیر حهادکشاورزی برای واردات کالاهای اساسی از طریق استان های شمالی هماهنگ شده  و این کار سبب تنوع بخشی به محصولات وارداتی و استفاده از همه ظرفیت های گمرکی خواهد شد.

 

وزیر اقتصاد درباره سهام عدالت نیز بیان کرد: سود سهام عدالت از روز ۲۱ اسفندماه آغاز می شود و سعی می کنیم نارضایتی هایی که در خصوص درج اطلاعات و سود سهام وجود دارد را برطرف کنیم.

 

کد خبر 1153826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha