فروش «برنج، مرغ و شکر» به قیمت تنظیم بازار در سامانه پست سام

ضیائیان احمدی گفت: در راستای اجرای طرح خرید الکترونیکی کالاهای اساسی در بیرجند «مرغ، برنج و شکر» به قیمت تنظیم بازار در سامانه بومی پست سام به فروش می رسد.

«وحید ضیائیان احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح عرضه الکترونیکی کالاهای اساسی یکی از روش های موثر جهت جلوگیری از گران فروشی و تنظیم بازار و کنترل نرخ‌ های توزیع کالاهای ضروری مردم در حال اجرا است.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون این طرح تنها در بیرجند فعال است، افزود: در سایر شهرستان های خراسان جنوبی برنامه قطعا جهت اجرای این طرح داریم اما با توجه به زیر ساخت های موجود زمان هنوز تعیین نشده و سامانه مشکلی ندارد بحث توزیع است چون باید با قیمت تنظیم بازار درب منازل توزیع شود.

 

وی با اشاره به نوع کالاهای عرضه اینترنتی گفت: در ابتدا تنها شکر قابل عرضه بود و هم اکنون استارت آپ های بومی در حال توزیع اینترنتی برنج، مرغ و شکر تنظیم بازار هستند.

 

ضیائیان احمدی در ادامه بیان کرد: مردم شهرستان بیرجند می توانند برای ثبت سفارش کالای تنظیم بازار به آدرس اینترنتی سامانه پست سام  www.postsam.ir مراجعه کنند و صفحه خراسان جنوبی در سامانه بازرگام نیز به زودی فعال خواهد شد.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در پایان گفت: استقبال مردم در مرکز استان از طرح خرید الکترونیکی کالاهای اساسی در حال افزایش و گسترش است.

کد خبر 1153869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha