فرصت دادن به برنامه های دشمن با پشت ولایت را خالی کردن اتفاق می افتد

رییس موسسه روایت سیره شهدا گفت: امروز خالی کردن پشت ولایت یعنی فرصت دادن به دشمن برای تحقق اهدافی که ریشه های انقلاب و نظام را هدف گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج، «حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری» شامگاه جمعه در آئین یادواره سردار چزابه شهید «براتعلی رفیعی» در سالن ورزشی روستای خیرآّباد بیان کرد: همان دشمنی که با تبلیغات، امام علی را در ذهن مردم منفور کرد حالا ابزار قوی همچون فضای مجازی، تلویزیون، ماهواره را برای وارونه جلوه دادن  انقلاب و ولایت فقیه را دارد.

 

رییس موسسه روایت سیره شهدا گفت: امروز اگر یاران انقلاب، اهداف و معجزات انقلاب را تبیین نکنند، دشمن همه حقایق را وارونه جلوه می دهد.

 

 وی افزود: وظیفه امروز همه ما سرباز بودن در عرصه عمل بر چهار اصل گام دوم انقلاب است تا همچون شهدا طعم وعده های خداوند را بچشیم.

 

حجت الاسلام ماندگاری گفت: هر انقلابی به اندازه انقلاب ما با فتنه روبه‌رو و جنگی هشت ساله با یک کشور که نه، با جهان را تجربه می کرد؛ صدباره زمین می خورد.

 

وی با اشاره به فتنه های داخلی و تنگناهای کشور در چند دهه بعد از انقلاب افزود: با همه این اوصاف  کشور ما در بسیاری از حوزه ها جزو ده کشور اول جهان است که این ها از برکات انقلاب و ثمره حرکت در پشت ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر راهی وارد می شود تا  ناامیدی را در کشور ترویج کند، افزود: امروز وظیفه همه ما تبین چهار اصل گام دوم انقلاب است تا با نترسیدن، امیدوار بودن، مجاهدت و مقاومت انقلاب را پیش ببریم.

 

رییس موسسه روایت سیره شهدا افزود: امروز مجاهدت، پرکاری، درست مصرف کردن و همت در بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

 

وی با بیان اینکه امروز هم در دفاع مقدس به سر می بریم اما دفاع در عرصه اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی است، افزود: یادواره شهدا، دعوت آنان است تا بگویند نتیجه چشیدن وعده های خدا چگونه می شود و اگر ما می خواهیم بچشیم باید نترس، امیدوار، مقاوم و مجاهد باشیم و ولایت را همچون سردار چزابه تنها نگذاریم.

 

روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج 6 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 

کد خبر 1153885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha