دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان دیدار کردند.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان، در این دیدار تناقض نمایی را یکی از معضلات اصلی جامعه دانست و خاطر نشان کرد؛ تناقض در بیان و عمل در برخی از مسئولان می تواند آسیب بسیاری بر پیکره جامعه وارد کند که از خداوند منان خواستاریم این اتفاق هیچ گاه مشاهده نشود.

 

«آیت الله ملک حسینی»، افزود: مسئولان ما باید خدمت کنند و به خدمت های صورت گرفته افتخار نمایند و بنیانگذار رفتارها و خدماتی باشند که در آینده نیز به آنها افتخار کنند.

وی با بیان اینکه باید قدردان خدمات گذشتگان نیز باشیم، عنوان کرد: این عرصه تخصصی سلامت نیازمند گماردن افراد متخصص است که تمام تلاش خود را برای توسعه خدمات بهداشت و درمان به کار بندند.


 
 ملک حسینی خاطر نشان کرد: وقتی رابطه سلامت با عرصه‌های دیگر مطرح می شود یعنی باید مسئولان این عرصه اگر جایی ضعف داشت آن را جبران نمایند تا بستر توسعه ایجاد گردد.

در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بحث سلامت یک مقوله تخصصی است که اگر چه ما متولی حوزه بهداشت و درمان آن هستیم اما مولفه‌های بسیاری از جمله فقر، بیکاری، امنیت شغلی و غذایی و نیز بسیاری از ارگان ها در آن دخیل هستند.

«محمد غلام نژاد» با اشاره به اهمیت همکاری سایر نهادها، سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف در توسعه فرهنگ سلامت یادآور شد: یک تریبون نماز جمعه یا یک تریبون سیاسی نیز می تواند مبلغ سلامت بوده و انتظار داریم که شما نیز در این مسیر پر فراز و نشیب دستگیر و همراه ما باشید.

 
کد خبر 1153913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha