غرس ۲۵۰۰  نهال و گلکاری متفرقه در ستاد ارتش در سال گذشته

امیر عزیزی با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ هزار غرس نهال و گلکاری متفرقه در ستاد ارتش انجام شده است گفت: پادگان های ارتش در زیباسازی محیط زیست همواره سرآمد بوده اند.

امیر سرتیپ دوم ستاد بهروز عزیزی، در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با تبریک اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهدا گفت: ارتش به مناسبت 48 هزار شهید دفاع مقدس بنا دارد 48 هزار نهال در سراسر پادگان های ارتش غرس کند.

 

فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش گفت: یگان های ارتش و تمام پادگان ها در بحث زیبایی و محیط زیست همواره سرآمد بوده اند و در سال گذشته قریب به 2 هزار و 500 غرس نهال و گلکاری و درختکاری متفرقه در ستاد ارتش صورت گرفت و امسال نیز 2 هزار و 500 گلکاری و غرس نهال تاکنون در ستاد ارتش صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: زیباسازی و فضای سبز از کارهای اساسی در ارتش است و پادگان های ارتش از فضای زیبایی برخوردار هستند. امیدواریم بتوانیم فضایی زیبا و با طراوت برای شهر تهران خلق کنیم.

 

امیر عزیزی خاطرنشان کرد: ما برای زیباسازی، تصفیه هوا و محیط زیست می توانیم با  زیباسازی فضای پادگان آموزش خوبی به سرباز بدهیم و سربازان می توانند این آموزش را بیاموزند و در زندگی شخصی خود به کار ببرند. ارتش با نظم این اقدام را دنبال می کند و یک فضا و استاندارد و فضای گیاهی مناسب را ارایه می دهد.

کد خبر 1154033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha