غرس ۴۸ هزار نهال به نام شهدای ارتش در تهران و البرز

امیر محمودی از غرس ۴۸ هزار نهال به نام شهدا ارتش در استان تهران و البرز خبر داد گفت: در راستای تدابیر رهبر انقلاب و حفظ اراضی کشور ارتش جمهوری اسلامی ایران کاشت دهها هزار اصل نهال را در سالهای بعد نیز در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ محمودی، در مراسم روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با تبریک اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: امروز خدا را شاکریم که این توفیق نصیب جمع و همرزمان ما شد که به نیت 48 هزار شهید جمهوری اسلامی ایران در ارتش 48 هزار اصل نهال در تهران و 48 هزار اصل نهال دیگر در استان البرز در پادگان ها و اراضی که متعلق به ارتش است در سراسر میهن اسلامی غرس کنیم.

 

معاون اجرایی ارتش گفت: امروز در ستاد ارتش تعدادی نهال به نیت شهدای دفاع مقدس کاشته شد و در سال آینده طرحی در پیش داریم که با نیت خیرین عزیزی که در این راستا به نیت شهدا وارد صحنه عمل شدند، قصد داریم تا دهها هزار اصل نهال را در سال های آینده در تمامی مراکز فرهنگی، آموزشی، پادگان ها و اراضی ای که در اختیار ارتش قرار دارد به نیت شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، دفاع حرم و جبهه مقاومت کاشته شود. امیدواریم این کار مقدس و زیبا را به کمک همرزمان مان به سرانجام برسانیم.

 

امیر محمودی ادامه داد: در سال های گذشته در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا برای حفظ اراضی ملی ارتش جمهوری اسلامی در سراسر میهن اسلامی این همکاری و مساعدت را با دولتمردان به ویژه شهرداری و سازمان جنگلداری و مراتع و منابع طبیعی داشته است و در تهران بزرگ در راستای تدابیر رهبر انقلاب در شمال تهران فضای سبز خوبی در اراضی ای که در اختیار ارتش قرار داشته، ایجاد کرده است و تمامی این نهال ها با کمک به منابع طبیعی و شهرداری میلیون ها اصل نهال کاشته شده است که محاسنی دارد که مردم عزیز می توانند در این استان ها از فضای سبز و هوای پاک در این فضاها استفاده کنند.

 

وی گفت: در راستای حفظ اراضی در راستای تدابیر رهبر انقلاب، ارتش در تمامی یگان ها در تمام شهرستان ها ورود یافته است و در این راستا کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و کمک به هوای پاک کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 1154046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha