افزایش همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و ستاد امر به معروف

هاشمی گلپایگانی بر اهمیت انعقاد تفاهم‌نامه مشترک فیمابین ستاد و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و خواهان حمایت مادی و معنوی از پژوهشگران عرصه‌های تخصصی عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، با حضور دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی احکام جانشین، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این مرکز اعطا شد.

 

در این دیدار دکتر هاشمی گلپایگانی بر همکاری‌های پژوهشی فیمابین دو مجموعه تأکید کرد و افزود: ارتباط میان پژوهشکده ستاد در قم و مرکز پژوهش‌های مجلس بصورت حداکثری و هم‌افزا گسترش یابد.


ایشان بر ضرورت افکارسنجی و سنجش وضعیت موجود و مطلوب عرصه‌هایی مانند امر به معروف و نهی ازمنکر و عفاف و حجاب تأکید کرد.


در ادامه نگاهداری رئیس مرکز و رئیس شورای امر به معروف و نهی ازمنکر پژوهش‌های مجلس، آمادگی کامل مرکز پژوهش‌ها را در همکاری و هم‌افزایی با مجموعه‌های علمی و پژوهشی ستاد اعلام نمودند و ایشان نیز بر انعقاد توافق‌نامه اجرایی و کاربردی فیمابین دو مجموعه تأکید کردند.


در انتهای جلسه نیز احکام جانشین، دبیر و سایر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی توسط دکتر هاشمی گلپایگانی و دکتر نگاهداری تقدیم شد.

کد خبر 1154070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha