خدمات کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان شایسته تقدیر است

سلگی باتاکید براینکه به عزت رساندن یک خانوار مهم و ضروری است، گفت: خدا را شاکریم تعدادی ازمددجویان کمیته امداد توانسته اند بابهره گیری ازدوره های مهارت آموزی وتسهیلات اشتغال ازمددجویی به مددرسانی برسانی برسند.این خدمات کمیته امداد قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «روح الله سُلگی»  امروز(۱۴اسفند) در آئین رونمایی از سامانه امداد هوشمند که در اداره کل کمیته امداد مازندران برگزار شد، اظهار کرد:کمیته امداد از آغاز تشکیل، در راستای رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان فعالیت داشته است.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: امام خمینی(ره) فراتر از انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی که حامی محرومان است به دنیا معرفی کرد.

 

وی ادامه داد: ماهیت انقلاب، ماهیت کمک به محرومان است و خدمت رسانی به نیازمندان موهبتی است که نصیب کارکنان این نهاد شده است.

 

سُلگی گفت: روح حاکم بر مردم مازندران روح ایثار است و مازندرانی های نیکوکار در کمک به نیازمندان نقش اساسی داشته و پیشگام هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه به عزت رساندن یک خانوار امری بسیار مهم و ضروری است و این از ماموریت های اصلی کمیته امداد به شمار می رود، ادامه داد : خداوند متعال را شاکریم تعدادی از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد توانسته اند با بهره گیری از دوره های مهارت آموزی و تسهیلات اشتغال توانمند شده و از مددجویی به مددرسانی برسند.که این خدمات کمیته امداد قابل تحسین است.

 

 

وی از مردم نوعدوست، خیران و کارکنان کمیته امداد مازندران در راستای کمک به نیازمندان تقدیر کرد.

کد خبر 1154071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha