خدمات مخابراتی با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی در دهگلان توسعه و ارتقا یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: خدمات و محصولات مخابراتی قابل ارائه در شهرستان دهگلان با اجرای ۶پروژه و سرمایه گذاری ۶۵ میلیار ريال، به لحاظ کیفی و کمی ارتقا و توسعه داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در سال جاری نسبت به توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی اقدامات چشمگیری با اجرای پروژه‌های مختلفی در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های مخابراتی در شهرستان دهگلان نیز از جمله فعالیت‌های منطقه در سال 1400 است.

 

وی با اشاره به اینکه 6 پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری 65 میلیارد ریال برای این شهرستان تعریف شده بود، اظهارداشت: با تلاش و همت همکاران در اجرای پروژه‌های مد نظر و تحقق آنها عملکرد موفقی داشتیم بطوریکه اکثر پروژه‌ها قبل از برنامه زمانبندی شده به بهره‌برداری و مورد استفاده مشتریان قرار گرفتند.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان ایجاد ظرفیت سازی برای اینترنت پرسرعت ADSL در روستهای سیس، بله دستی، بلبان آباد و گردمیران ،در قالب چهار پروژه را از جمله اقدامات این منطقه در حوزه سیستم های مخابراتی دانست.

 

حکمت در ادامه به ارتقای تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای بنی آباد و لاله ای به تکنولوژی4G در حوزه شبکه ارتباطات سیار و اجرای فیبر دسترسی در حوزه شبکه کابل و فیبر نوری در شهرستان دهگلان اشاره کرد.

 

وی همچنین با اعلام این مهم که توسعه و ارتقا خدمات مخابراتی در شهرستان دهگلان نیازمند تقویت و ایجاد بسترهای مخابراتی است اضافه کرد: در همین راستا پروژه‌های قابل توجه دیگری نیز در دست اقدام است که بخشی ازآنها به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی یادآور شد: در کارگروهِ تخصصیِ توسعه و تقویت سیستم‌ها و تجهیزات مخابراتی با حضور مدیران و کارشناسان این منطقه، برای تامین تجهیزات جدید اعتبار قابل توجه‌ای به این شهرستان اختصاص داده شده است.

 

حکمت افتتاح و بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های مخابراتی در شهرستان دهگلان را از برنامه‌های آتی این منطقه عنوان کرد.

 

کد خبر 1154077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha