برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در کامیاران

در واپسین روزهای مانده سال ۱۴۰۰، جشن احسان و نیکوکاری به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و با شعار «عیدی برای همه» در دبستان شاهد شهید سلیمان خاطر شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، در واپسین روزهای مانده سال ۱۴۰۰، جشن احسان و نیکوکاری با حضور مدیر، معاون پرورشی و تعدادی از کارشناسان آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، رئیس بهزیستی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و با شعار «عیدی برای همه» در دبستان شاهد شهید سلیمان خاطر شهرستان کامیاران برگزار شد.

 

علی اکبر ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران ضمن تقدیر و تشکر از دانش‌آموزان و کادر آموزشگاه سلیمان خاطر، والدین و مسئولینی که در این مراسم معنوی شرف حضور دارند عنوان کرد: جشن نیکو کاری فرصتی است برای تقسیم مهربانی ها که بهتر است دانش آموزان عزیز در سنین پایین تر با الگوگیری از بزرگترها نیکوکاری و احسان به هم نوعان را یاد بگیرند و این فرهنگ حسنه در جامعه ترویج پیدا بکند.

 

وی همچنین برپایی جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری در روزهای پایانی سال را زمان مناسبی برای مشارکت خیران و کمرنگ کردن مشکلات نیازمندان در ایام نوروز دانست و از تمامی آحاد جامعه نسبت به شرکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد.

 

این مقام مسئول همچنین با طرح سوالاتی پیرامون احسان و نیکوکاری، به تعدادی از دانش آموزان این آموزشگاه کتاب‌های ارزشمندی هدیه کرد.

 

علیرضا خوشبخت رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کامیاران نیز ضمن تقدیر از حضار در مراسم به ایراد سخنانی حول احسان، انفاق و نیکوکاری پرداخت و شرکت دانش آموزان در این امر خداپسندانه را با ارزش خواند و آماری از دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش این نهاد اشاره کرد.

 

در پایان مراسم مسئولین و دانش آموزان کمک های نقدی خود را در صندوق انداختند.

 

 

 

کد خبر 1154125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha