برگزاری دوره آموزشی مدیران و کادر واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران

دوره‌های آموزشی مهارتی مدیران و کادر واحدهای حوزوی، حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های اردبیل، قم، آذربایجان غربی، سمنان، بوشهر و مرکزی در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «عباس علیزاده» از آغاز دوره‌های آموزشی مهارتی مدیران و کادر واحدهای حوزوی، حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های اردبیل، قم، آذربایجان غربی، سمنان، بوشهر و مرکزی خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت 5 روز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به صورت نشست کارگاهی در ۴ روز و به صورت نشست توجیهی و راهبردی در 1 روز برگزار می‌شود که برنامه کارگاهی در روزهای 14، 15، 17 و 18 اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نشست توجیهی و راهبردی نیز روز 16 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات استانی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه این دوره با هدف آشنایی مدیران مدارس علمیه خواهران با راهبردها و شیوه‌های مدیریتی برگزار می‌شود، ادامه داد: در دوره‌های کارگاهی که به مدت ۴ روز و به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، سرفصل‌هایی همچون «کلیات مدیریت»، «کارگاه رهبری»، «مدیریت در واحدهای علمی تربیتی» و «تصمیم گیری و حل مسئله» از سوی دکتر پیروز و دکتر خدمتی ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نشست توجیهی و راهبردی مدیران واحدهای حوزوی نیز به مدت 1 روز و در دو نوبت صبح و عصر در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که در نشست توجیهی روز دوشنبه 16 اسفندماه، معاونان و رؤسای مراکز، مرکز مدیریت به تبیین چشم‌انداز برنامه‌ها و راهبردهای بخش خود خواهند پرداخت، گفت: در این نشست ۱۱۶ مدیر مدرسه، مدیر استان وکادر مدیریت های استانی حضور دارند.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات استانی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: اختتامیه نشست توجیهی و راهبردی مدیران واحدهای حوزوی نیز ساعت 16 تا 18 روز دوشنبه 16 اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1154127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha