کارکنان منابع طبیعی حافظان  و پاسداران منابع ملی هستند

امام جمعه دهلران گفت: کارکنان منابع طبیعی حافظان و پاسداران منابع ملی هستند که شبانه روز بسیجی وار و جهاد گونه در میدان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» با تبریک ایام شعبانیه و تبریک  هفته منابع طبیعی در جمع رئیس و کارکنان منابع طبیعی شهرستان دهلران، اظهار کرد: منابع طبیعی یکی از مهم ترین موضوعات مهم جامعه بشریت است که باید همگان به آن توجه کنیم.

 

 وی تصریح کرد: امروز بستر زندگی همه ما در گروه حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست است لذا باید با ترویج حفاظت و درخت کاری بستر زندگی را برای نسل های آینده مهیا کنیم.

 

 امام جمعه دهلران به کاشت درخت در اراضی بیابانی شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و باید این کار تداوم داشته باشد.

 

 حجت الاسلام موسوی افزود: امروز کاشت زراعت چوب که در دستور کار منابع طبیعی قرار گرفته فرصت بسیار خوبی برای اشتغال زایی، کسب در آمد برای کشاورزان و از همه مهم تر جلوگیری از خروج ارز و تامین کاغذ مورد نیاز کشور است.

 

 وی خاطرنشان کرد:  نهال کاری مسیر آبگرم دهلران از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و جهاد کشاورزی با ترویج و تشویق مردم بخش های زرین آباد و میمه زمینه  کاشت نهال های مثمر که با شرایط آب هوایی منطقه سازگار است را برای ایجاد شغل در دستور کار خود قرار بدهد.

 

کد خبر 1154131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha