راه یابی فیلم کارگردان شیرازی به جشنواره بین المللی

فیلم بلند تجربی «مهاجران» به نویسندگی و کارگردانی «مسعود احمدی» از شیراز در جشنواره بین المللی Accolade Global Film۲۰۲۲ پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، فیلم بلند تجربی «مهاجران» به نویسندگی و کارگردانی «مسعود احمدی» از شیراز در جشنواره بین المللی Accolade Global Film2022 پذیرفته شد.

این جشنواره به صورت  Global FilmAccolade  آنلاین و مجازی جهانی و معتبر بین ‌المللی است که از متخصصان سینما، تلویزیون و رسانه که از سال 2003 دستاوردهای استثنایی در هنر و داستان ‌گویی را نشان می ‌دهند به رسمیت می‌شناسد.

این جشنواره از سوی مجله Movie Maker، بین 25 جشنواره برتر دنیا معرفی شده و در سال 2003 تاسیس شد و کارگردانان، تهیه‌ کنندگان، بازیگران، و تیم ‌های خلاق با استعداد و دستاوردهای فیلمسازانی که پروژه های باکیفیت تولید می کنند را کشف می کند و به آنها ارج می نهد. 

جایزه برندگان نیز از طریق بیانیه های مطبوعاتی به بیش از یکصد هزار فیلمساز و مخاطبین صنعت از طریق FilmFestivals.com معرفی می شود.

نویسنده و کارگردان فیلم بلند تجربی «مهاجران»، مسعود احمدی، تهیه کننده، محمد شکروی، مدیر فیلمبردار، هاشم بی طرف، تدوین و صداگذاری، شیما پورسهم الدین، صدابردار محسن دانشور، موسیقی، آراد آبادانی است که فیلمی بدون دیالوگ است و در فضایی نو و خلاقانه ساخته و پرداخته شده است.

این فیلم را می توان به مثابه سینمای بی چیز دانست که دارای روایتی شاعرانه و تئاتری گونه است و ساخت آن 9 ماه به طول انجامیده و فیلمبرداری آن در تمامی فصول و لوکیشن های متعدد خارجی انجام شده است.

بازیگران نیز شامل شیما پورسهم الدین، غزال رفیعی، مریم دهقانی، مجید یزدان شناس، شیوا بافهم، مهرداد سهامی، علیرضا یقطین، امین دولت خواه، مبینا خیری، فائزه جباری، سارا زارعی، نگین صغیر، امیرمحمد سهرابی، تیران علمدارفرد، ساناز چمن ماه، محسن استواری، سام پارسا، هرمان احمدی و عکاس، احسان پارسا و امین غفارپور، طراح لباس مریم احمدی، مدیر صحنه محمدعلی بشنام، مجری طرح شرکت فیلم و فلسفه «کهن شیراز» است.

کد خبر 1154152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha