پیاده کردن «مولفه های فرهنگی، دینی، ارزشی و انقلابی» دغدغه مشترک فرهنگ و ارشاد و ائمه جمعه

درخشان گفت: همه هدف و رسالت ما در حوزه فرهنگ و هنر پیاده کردن «مولفه های فرهنگی، دینی، ارزشی و انقلابی» به عنوان دغدغه مشترکی است که بخشی از مسیر را برای ما مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» امروز (۱۴ اسفند ماه) در دیدار با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از فعالیت های در دستور کار، جهت دهی برنامه ها به سمت هم گرایی بوده که جزء دغدغه ائمه جمعه استان نیز محسوب می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه هدف و رسالت ما در حوزه فرهنگ و هنر پیاده کردن «مولفه های فرهنگی، دینی، ارزشی و انقلابی» به عنوان دغدغه مشترکی است که بخشی از مسیر را برای ما مشخص می کند.

 

وی یادآور شد: یکی از وظایف و ماموریت های ما در این راستا، تعامل با دستگاه های فرهنگی به ویژه ائمه جمعه استان است.

 

درخشان خاطرنشان کرد: فعال کردن شورای فرهنگ عمومی در مرکز استان، شهرها و بخش ها یکی از اولویت های جدی و اساسی دیگر بوده که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در شهرها و بخش‌ها هستیم.

 

این فعال فرهنگی و رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه در بعضی از شهرها و بخش ها ساختار فرهنگ ارشاد اسلامی وجود ندارد، تلاش می‌کنیم که شورای فرهنگ عمومی در این مناطق با محوریت امام جمعه فعالیت خود را آغاز کند.

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت تقویت فعالیت های دینی در سطح جامعه، افزود: مدیریت در فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان یک توفیق می دانم و در این راستا با تشکل های مختلف مذهبی، مسجدی، فرهنگی، هنری و قرآنی در ارتباط هستیم، ضمن اینکه مدیریت در این حوزه با توجه به مخاطبین ویژه، شرایط خاص خود را دارد.

 

درخشان بر ضرورت ورود دین به برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان با کمک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران و ائمه جمعه آن را فعال تر کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد با کمک همکاران در این مجموعه و تعامل با دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بتوان در مباحث شورای فرهنگ عمومی و دیگر مسائل حوزه فرهنگ و هنر شهرستان‌ها و منطقه، شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

کد خبر 1154196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha