ثبت نام کنکور فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۱۰ اسفندماه خبرداد و گفت: ثبت نام تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « ذبیح الله اوحدی» در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام ارشد فراگیر در دانشگاه پیام نور، گفت: متقاضیان می توانند تا 20 اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام ارشد اقدام نمایند.

 

وی با بیان اینکه آزمون فراگیر ارشد پیام نور در 24 تیرماه 1401 برگزار می شود، افزود: نتایج این آزمون نیمه اول شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشجویان ارشد فراگیر پیام نور می توانند از تمامی تسهیلات و مزایای دانشگاه از جمله وام دانشجویی بهره ببرند، گفت: مدرک دوره فراگیر با سایر دوره هیچ تفاوتی ندارد و دانشجویان در صورتی که معدل بالای 12 کسب کنند می توانند مدرک کارشناسی ارشد را بگیرند.

 

اوحدی با اشاره به اینکه در حال حاضر 21 کد رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی فعال است، گفت: برای مرکز بیرجند رشته های مدیریت دولتی گرایش های توسعه منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی، روانشناسی تربیتی، شیمی، ریاضی، علوم زمین در سه گرایش، برنامه ریزی آمایش سرزمین، تاریخ گرایش تشیع، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی(آموزشی پژوهشی و الکترونیکی) و ژئومورفولوژی فعال است.

 

وی افزود: همچنین در مرکز فردوس رشته های روانشناسی عمومی و جغرافیا و برنامه ریزی شهری (آموزشی پژوهشی و الکترونیکی) و مرکز قاین رشته های علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات فارسی، زبان شناسی همگانی(آموزشی پژوهشی و الکترونیکی) آماده پذیرش دانشجو خواهند بود و مرکز طبس هم در رشته های شیمی گرایش شیمی تجزیه پذیرش دانشجو خواهد داشت.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام نور دانشجویان کارشناسی ارشد در هر نقطه ای از کشور که پذیرفته شوند، می توانند محل تحصیل و ازمون خود را در دانشگاه پیام نور محل زندگی خود انتخاب کنند، گفت: دانشجویان ارشد برای 4 ترم و هر ترم مبلغ 26 میلیون ریال تسهیلات کمک شهریه دریافت می کنند که این تسهیلات قرض الحسنه است و اقساط آن بعد از فارغ التحصیلی آغاز می شود.

 

به گفته اوحدی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از 10 اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش ادامه خواهد داشت.

 

 

 

کد خبر 1154215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha