سیستان و بلوچستان بیش از ۷۰ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی دارد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در این استان ۲۲ انجمن کارگری و ۵۰ انجمن صنفی کارفرمایی وجود دارد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش در نشست با جمعی از اعضای هیات مدیره تشکل های کارگری و کارفرمایی استان با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان افزود: هدف اصلی تشکلات کارگری و کارفرمایی ایجاد ارتباط سازنده بین کارگر، کارفرما و دولت است و نقش مهمی در بین جامعه هدف خود دارند.


وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با مشارکت حداکثری این تشکلها و استفاده از پتانسیلهای آنها، نقش آفرینی شان را در جامعه افزایش دهیم.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: نیازمند همراهی و همفکری تمامی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در رفع موانع و مشکلات هستیم.

 

آرامش با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال ۲۸ هزار نفری در استان در سال آینده، افزود: این مهم قطعا با حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی و بخصوص شرکای اجتماعی بعنوان بازوان توانمند دولت محقق می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان یکی از مردمی ترین دستگاه های اجرایی که با تدبیر وزیر بعنوان وزارت مردم نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: همواره برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف به کمک ویژه تشکل های کارگری و کارفرمایی نیاز داریم.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: تشکل های کارگری و کارفرمایی می توانند با تعامل بیشتر در تحقق رفاه و بهبود زندگی، استقرار عدالت اجتماعی، نظارت بر اجرای قوانین کار، ایجاد و گسترش تامین اجتماعی، رعایت ایمنی و بهداشت کار، دفاع از حقوق کارگران و حل و فصل اختلافات کارگری نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشند.

 

کد خبر 1154268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha